SERWIS
Z myślą o zapewnieniu Klientom wysokiej jakości usług kładziemy duży nacisk na sprawnie i szybko realizowany serwis.
Nasi Klienci mogą skorzystać z dwóch rodzajów gwarancji: standardowej, której okres podany jest na karcie produktu, oraz gwarancji door-to-door dla wybranych towarów, oznaczonych znakiem door-to-door.
GWARANCJA JAKOŚCI SERWISU
dysponujemy wyszkoloną obsługą serwisową, posiadającą certyfikaty uprawniające do napraw
wykorzystujemy do napraw tylko oryginalne, nowe części
zapewniamy szybką reakcję na zgłoszenia serwisowe
gwarantujemy odbiór i dowóz towaru na nasz koszt w przypadku produktów oznaczonych gwarancją door-to-door
służymy pomocą merytoryczną i techniczną
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Udzielamy gwarancji, że każdy produkt wykonany i dostarczony przez seltex winien być wolny od wad produkcyjnych i materiałowych.
W przypadku nie spełnienia warunków gwarancji przedstawionej w pkt 1, seltex zobowiązuje się do naprawy bądź bezpłatnej wymiany.
W przypadku, w którym firma seltex stwierdzi, że złożona reklamacja jest uzasadniona – naprawa gwarancyjna nastąpi w terminie 30 dni roboczych, licząc od dnia uznania reklamacji.
W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie zasadności złożonej reklamacji lub sprowadzenie nowego towaru – terminy reklamacyjne mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany przez pracownika seltex
Reklamacja z tytułu widocznych wad jakościowych oraz z tytułu wad ilościowych musi być złożona w terminie 14 dni od daty zakupienia towaru. Reklamacja złożona po tym terminie zostanie odrzucona.
Reklamacja z tytułu ukrytych wad jakościowych nie może być złożona w terminie objętym gwarancją, która jest podana na karcie produktu.
Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy jedynie w formie pisemnej (e-mail, fax, list). W zgłoszeniu prosimy o podanie:
numeru zamówienia lub numeru faktury
pełnych danych osobowych
adresu z którego będzie możliwy odbiór reklamowanego towaru (gwarancja door-to-door) oraz adresu na jaki ma zostać odesłany towar
opisu usterki (opcjonalnie zdjęcia uszkodzenia)
Zgłoszenie gwarancyjne przyjmowane jest na podstawie dowodu zakupu – faktury. Na odwrocie faktury znajduje się druk, który Klient powinien wypełnić i szczegółowo opisać rodzaj usterki. Przed wysłaniem Klient musi zapakować sprzęt razem z całym osprzętem wraz ze wszystkimi akcesoriami, dołączyć gwarancję i dowód zakupu, zabezpieczyć towar na czas transportu i dostarczyć na własny koszt do siedziby firmy:
Mapka dojazdu do naszej siedziby
POSIADAMY WŁASNĄ BAZĘ MONTERÓW
Poniższe firmy monterskie zostały przeszkolone w zakresie montażu napędów z naszej oferty:
PLESZEW
Baza polecanych firm monterskich jest w trakcie rozbudowy
Firmy monterskie zainteresowane wpisem do naszej bazy prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.